Dette er en eksempelside.
Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.
For å være kvalifisert for retur må være din ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.
Flere typer varer er ikke tatt tilbake. Bedervelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi godtar heller ikke produkter som er intim- eller sanitærvarer, farlige materialer eller brennbare væsker eller gasser.
Ytterligere ikke-returbare varer:
For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.
Vennligst ikke send kjøp tilbake til produsenten.
Det er visse situasjoner der bare delvis refusjon gis:
Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.
Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
Forsinket eller manglende refusjon
Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.
Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.
Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.
Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på {email address}.
Salgsvarer
Kun varer med ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.
Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte mot samme vare, send oss en e-post på {email address} og send varen din til: {physical address}.
Hvis varen ble merket som en ga den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gitt kreditt for å tjene av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.
Hvis varen ikke ble merket som en gave da den ble kjøpt, eller gavegiveren fikk bli sendt til seg selv for å gi deg senere, vil vi sende en refusjon til gavegiveren, og de vil finne ut om å returnere din.
For å returnere produktet, bør du sende produktet til: {fysisk adresse}.
Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.
Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.
Kontakt oss på {email} for spørsmål knyttet til refusjoner og returer.